Snö ? NEJTACK?!

asså neeeiiiiii!!!!!
Läste nyss om att snön redan har kommit till norra delen av svergie! Det betyder att det inte är långt kvar tills vi får snö :( Usch.. jag vill verkligen inte ha snö nu.. Att gå till skolan kommer bli en kamp typ, och åka till dansen mitt i natten typ... det kommer bli hemskt i snöstormen!
uschusch, nej nu ska vi inte va sånna!
Dagen spenderades iallafall i kba och gbg med Liz, Kulturkalaset här i kba..... SÖG!
så himla segt asså!! uhhh..
Låter Liz skriva om det om hon har lust, men det va inget för mig typ..
Dagens låt;
Mia – Paper Planes
kommentar; skitnajs låt.. hörde den för första gången i filmen "Slumdog millionaire" och det va då jag fastnade för den heheh.. den är bra, men inte fööör bra typ
3/5 noter!
har inte lagt upp nån bild, men vänta bara! kommer attackera med bilder sen!
här är iaf en bild på mina JÄTTEFINA ben hahahahah..
var nån där? ;)
Gnatt folket med en datorskärm framför nyllet..
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0