Dagens låt ?

Hallå där! :)
Har inte så mycket att skriva om min dag.. men den spenderades med Liz i gbg.
Och ooojjj så gott det var med en cheeseburgare! haha! Det var otroligt längesen jag käkade en cheesees (haha.. mjoo... nån vecka sen kanske) men det smakade iallafall super! :) Imårrn är det dags för Kungsbacka Kulturfest, och jag och Liz kommer vara på plats och digga till musiken ;) hahahh.. Kommer ihåg förra årets polkaband.. inte så jätte...hipp kanske, men.. kul var det! :D
Jag kommer skriva mycket om musik (och mat..) så jag tänkte att jag skulle ha nåt jag kallar "dagens låt" eller liknande.. hahah, vi får se hur det blir med det, men här är första "dagens låt";
Eliza Doolittle – Moneybox
Kommentar; Sjuuukt najs låt ! Själva rytmen är grym och jag diggar hennes röst (haha vilka ord jag använder!) men den är iallafall sjukt najs som sagt :)
4/5 noter! :)
- -
Jag har ganska blandad musiksmak så ni kommer få höra allt från pop till hårdrock, kanske klassiskt till hiphop.. ja vem vet! :D
SmElL yA!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0