HAPPY HALLOWEEN! :D Rosa rastaflätor! :D:D:D:DDD

HejHej!

Oojoj! Ingen av oss har hunnit blogga nu under Halloween-helgen. Båda har haft fullt upp i gröten, men det får vi ta igen nu under lovet!... juste.. LOV! :D:D:D Fick lite söndagsångest förrut, och tänkte att det var skola imårrn, men NEJ! VI HAR JU LOV! :D:D:DDDDD
Laddar upp en bild på Nicki Minaj, för att hon e så fett fresh! :D Ser typ mig själv i henne (men bara det att hon e 5098349085093 gånger snyggare än mig ;D Men vänta bara!), kläderna, färgerna, stilen. waaah.
Och så Willow Smith speglar typ min barndom, haha! typ crazy kläder och sånt. Men hennes kläder nu är ju lite mer schtek än va mina va ;)
Hahaha shit vilka byxor! asfula, men samtidigt skitcoola! Skulle lätt ha sånna hahahahah!
Jobbigt om man inte får ha på sig skor nånstans hahah
Så himla frääääään e hon.
Denna videon asså... asså.. jag älskar typ videon.. den e bäst! Om jag nångång skulle göra en musikvideo, så skulle den lätt se ut ungefär sådär! Massa crazy nails, kläder och massa färg! Ojojoj, Nizstyle! :D Dom som känner mig bra vet att de e precis det jag vill ha typ ;) men låten däremot.. mjaaa, den e ju inte dålig. Men den e inte lika.. bäst.
Willow får mig att vilja skaffa rastaflätor igen eller kanske klippa mohawk. Men.. En mohawk är nästan uteslutet.. asså.. att klippa av mitt hår.... ba sådär... nej. nejnej och åter nej. Och rastaflätor är så himla jobbiga vaaa!! hahahah, jobbigt när som börjar krulla upp dig tillslut och man orkar inte ta bort dom o.s.v.. haha. Men om jag skulle skaffa rastaflätor, så gör jag ju det helt klart nu på vintern, då jag ändå inte fixar mitt hår sådär jättefint eftersom man har mössa och typ halsduk som döljer allt ;))) Så vi får se! :D
En bild på mig i typ 4an (?) kanske 3an..
Rosa rastaflätor blandat med bruna, hahahaha
(okej, sry för att jag ser heeeelt cp ut nu, men.. jag ville ba visa skillnaden ;) )
Happy Halloween :) Sweet Dreams...h3h3
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0