walalaalala

Heyy, sry för att jag inte skrivit för 39850349580 år (och de e ju nån som läser bloggen också xD)
men aop :D Liz bloggade iaf och de e ju ett mirakel! ;););)) så jag tänkte också blogga heheheh
Inte långt kvar till dansuppvisningen heller! :o :D D: xD
Min morsa kommer nog bli SUPERGLAD (hon kommer hem från Tanzania imårrn förresten! :D), eftersom vi ska starta hela showen med en afrikanskdans... med afrkanska kläder. Hhahahahah kommer bli så fag! hahahahh, vi ska ha typ magtröjor och kjolar eller nåt ;o Venne riktigt än, får veta nästa gång, då vi även ska träna 1 timma längre :D (okej.. inte så mkt :D! Då slutar jag 11 ffs.... seeeent). Men aja, klaaaga !
Och ojojoj! Första gången man ser Liz med face-läppglans också! ;D Lizz....med läppglans? whoah!
Hon är ju så fäst vid sin "försvarets hudsalva" - mojs ;)) Och jag är beroende av läppglans.. inte bra, inte braaaaa..! ;D
heheheheh, gosig remix ;)))))
Tribute Mega Stars – She Said (Plan B Dance Re-Mix 140 BPM)
"Old newspaper"
"I'm on drugs"
like I need youuuuu!!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0