Rastaflätor !

Hallååeej!

Jag sa ju för några veckor sen att jag ville fixa rastaflätor.... sagt och gjort. Satt hela dagen idag och fixade :D
Blev NAIZ :D
Det ser bättre ut med mössa än utan, så ;D;D;DDD
mhm............
Hårbotten gör SKITONT just nu, men det är det värt!
Spelade in en fin video förrut, och deeen!... DEN kostade myyckeet smärta! men ah.. inget kan klå tandställningssmärtan! :)))))))
Min fina film
hhahahaha, asså.. wtf?
Fick proffisionel sminkning för nån dag sen också - FINT blev det!
Vad tycker ni? :)
(Jaa, jag är beroende av att göra sådär med fingrarna..)
Liz och jag shoppade för några dagar sen, och vi båda hittade runt 3 fina fynd! Hon sa att jag skulle blogga om sakerna och visa upp dom o.s.v, och att hon också skulle göra det.. men neh. Lata tjockisar är vi :)<3
Mina tre fynd.
Tjocktröja från bikbok - 100:-
Tröja från gina - 149:-
Sleeve från bikbok - ... 1...4..9? xDD kommer inte ihåg xD men nåt sånt iaf :D
hahaha bild tagen under tiden jag flätades... mitt hår såg helt sjukt ut, haha
schnyyggtttt...
Nej! Nu ska jag inte skriva mer, men ses snart igen! :)
ca-ca-caattcchiingg!!
//

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-11-28 @ 14:49:54
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är så snyggt med rastaflätor tycker jag :)

2010-12-13 @ 15:52:45
URL: http://elinnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0