LIZ THA CLEANER

Ok, vi båda måste bli bättre på att blogga! Och kanske speciellt jag, haha.
Idag har jag spenderat heeeela söndagen åt att fixa iordning mitt rum. Jag har bytt skrivbord och röjt ut massa skit. Mitt rum är typ dubbelt så stort nu, och jag upptäckte att jag har ett golv! Hahaha
Nu sitter jag och käkar lite godis, för det är jag sååå värd efter att ha käkat damm i flera timmar.
Här är de skrämmande bilderna... :o

Före (fy fan vad äckligt, jag lovar mig själv att det aldrig ska bli såhär igen!)
före

Efter!
efter





Haha, katten Milton är med på både före -och efter bilderna :) Och hamstern fick också flytta in igen, hihi.
Det är mycket man inte ser (långsidorna tillexempel) och därför måste jag förtydliga att längs de väggarna var det fullstaplat med lådor och annat skit.
...Jag vill ha trägolv :(

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0