bilder + dagens låt!

HejHej!!!
Idag var det en väldigt slapp dag.. Stack till McDonalds med Annika och My efter skolan och tjockade mig lite ;)
Imårrn blir det till att åka till gbg och festa lite på kulturnatta:n hahah nee, men.. ja.
Kommer bli supernajs! Jag ska även på en liten miniintervju, med min kaaanske nya skola! vet inget än, men man hoppas ju :)
Här kommer lite outfit-bilder på mina outfits jag haft dom senaste dagarna ;) (jag är verkligen ingen outfitbloggare eller så precis.. kan inte ens ta bra bilder på den hahahah och så sry för mina tråkiga bilder och min tråkiga klädsel)
Gaah!! Har försökt att vrida bilden, men den vill verkligen inte! Orkar inte ens vända den i typ ps nu, så vrid hövvet :)
Glad jag ser ut..
en till ovänd bild ;DD
Våran skola ligger precis bredvid Ö&B, och nu är det priceless veckor, så.. ja.
Jag och Lizzz provade lite kläder när vi var på kungs. Vill ha den tröööjan! (haha, jag vet att jag ser lite fjåårt ut, men.. det är bara som det ser ut! Och jag vet inte om liz vill ha sitt fejs på bloggen nu, men om de e okej lizz, så lägger jag upp utan censur :D)
Skolan har en asnajs kaffeautomat.. och chokladen där är a-w-e-s-o-m-e!
Min nya bh, hoho ;))
Maroon 5 – Misery
ojoj! denna låten asså!! Den sätter sig i hjärnan direkt! Älskar det som kommer innan refrängen typ..
4/5 noter ! :)
SmellYaMan
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0