WHAT?

PFFfffff!!



Kom precis hem från dansen. Så nu är jag heeeelt slut!
Ungefär hälften av gruppen (kanske lite mindre), fick en uppgift av dansläraren.
Det var att komma på 4st egna steg typ. Man kommer sedan ha ett solonr, och visa upp på uppvisningen.
Ooooooch.... när jag hade visat min dans, så tyckte hon det var najs och så, men hon ville att jag skulle sluta med nåt speciellt.... typ som att gå ner i spagat eller stå på huvudet. Och.. som många kanske (inte) vet, så är jag SÅHÄRRRRRR Ovig! Kan inte ens nudda mina fötter när jag sitter eller står upp. Skyller på att fette.... jag menar magmusklerna stoppar... okej?




Fresh. javet.
jag just nu.


Nej nu ska jag ta en sväng in i duschen och slänga i mig pommes eller nåt annat onyttigt.
Shake it baby!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0