Webdesign är ju kul! :D Speciellt med CS5!

Hallå där!! :D

Åhhh!! Webdesign-lektionerna blir ju bara roligare och roligare! :D Förrut jobbade vi med HTML-koder och lite sånt och jag fattade typ inte ett skit.. kanske detdär med att man ska öppna och sen ska man stänga med ett / och lite sånt, men allt annat ba wtf. Men nu jobbar vi med photoshop, och det är helt F-A-N-T-A-S-T-I-C!
Vi har ju photoshop cs5 på våra mac:s och 5an är ju helt... <33<3<3<3 ÄLSKAR DET! :)
Detdär med att mitt hår flyger åt alla håll är ingenting nu. Finns en mkt enklare lösning nu än den som fanns innan ! :D Kan klippa ut hur lätt som helst! :D Och att göra layouts och headers blir ju enklare nu, när vi får lära oss det i skolan! :)
Vi kommer ha ett stort website-prov på vårterminen där alla ska göra varsin hemsida!
Ohhh!! Jag ska typ kämpa sönder med den, och sen fortsätta använda den tilll....lll.....eh....öööhh..umm..... nåt.
Sitter och kollar på scrubs nu, najs! :D
Jag just nu. Ser helt bajsig ut, men careface.. pluggar ju bara nu.


Dethär var nog den fulaste bilden jag sett. HAHAHA. eller nej.. fast jo. Eller asså min haka ser sné ut hahaha men jag ska inte klaga ;))))))))))) Den e ju inte sné irl... eller kanske om jag lutar huvudet :( (hahaha wtf)
fula photo booth effekter<3
Nej,
Nu ska jag fortsätta kolla på scrubs!
Skrubba skrubba bort din sura min !!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0