BILDER + HA--HAAAA!!

Kan börja med att säga.. HAHA !
Liz slutar 3 som tidigast, och jag slutar 3 som senast ;))))
hahah
En bild på mitt FINA schema, som jag älskar ! :D
större; http://i52.tinypic.com/a2ypv6.png
Räkna bort sista lektionen/lektionerna på måndag, tisdag och onsdag, för dom har inte jag ;))))
Sovmorgon på måndagar - AWESOME !
Och så sovmorgon på fredagar, då man är lite seg - ÄNNU MER NAJS! :D
ba för jag och Linus och Hanna är snyggast.
Jani och Linus är neerrdddaar
Ser efterblivna ut, I know :)
Lin(U)slus.. HA! den va kul.....nej.
gammal biiild
WUPS. PLATT HÅR.
På multimedian idag.
det var SKITKUL. (ser det ut som det eller?)
Chiilllzzzz..
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0