My week-end!

Testar ett tidinställt inlägg nudå.
Jaopjaop. Venne vad jag ska skriva, men jag kan väl berätta lite om helgen. ;)
Jag och Liz åkte in till gbg och träffade två kompisar, vi gick runt och mötte upp fler och sen träffade vi Veronica! :DDDD Seeeeen..... Käkade vi mat, och jag blev hungrig typ 5sekunder efter. Lulz. Sen så åkte vi och spelade biljard, och jag vann såklart hela tiden ;))))
okej, det gjorde jag inte alls. Men jag vann iallafall en gång över Jalal och Shahin, that's good ! :) Vi gick runt lite och folk ville käka igen, men då så satt jag under bordet och spelade spel på mobilen.... Fråga inte varför.. jag vet inte riktigt. Man kunde ju tro att jag var påverkad den kvällen, eftersom jag slickade på väggen och på bordet. Jag kunde inte riktigt se klart och uppfatta vad som hände under kvällen, hahahahh. Men ney, de var jag inte ;)...... tror jag inte hahahah.
Juste ja !
Måste berätta lite om fredagen också! hahahahah!
Var så himla kul asså :)
När jag kom, så var det typ 3st där så vi väntade på att alla skulle komma, och efter en stund så började folk strömma in och det kom typ 15-20 st samtidigt och sen var typ alla där.
Vi gick till PK och åt massa pannkakor och MUMS på det!
Sedan gick vi tillbaka till skansen. Vi ledare och faddrar ville komma på nåt kul att göra, så vi tänkte att vi kunde sätta på en film, sätta fram lite godis, och leka lekar! och.. sagt och gjort! Jag var med och lekte lite, och den roligaste leken var ofc mörkergömma (hahah !! *MINNEN*). Kan inte låta bli att smålé när jag tänker på det ! två st gömde sig i huset (allt var nersläckt såklart!), och alla andra letade... och medans alla letade så sprang jag och Clara runt och skrämde livet ur som små ungarna (haha små och små..). Och shiiieeett va rädda dom blev, dom blev rädda gång på gång, även fast vi inte gjorde nåt... man kunde gå förbi dom, och dom ba "WAAHH" typ xD hahahah, det var skitkul iaf ;)
Chi-chi-chiiillllzzz
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0