MEN LÄGG AV.

Hejheej, hemskt mycket hej!

Jaoo.. Jag har fixat detdär med att gå upp på morgonen och cykla till tåget ganska bra, men idag så.. sket det sig, och jag ba FUU typ!
Försov mig först, och sen så tänkte jag att jag tar ett tåg senare för att kunna passa in så jag kommer fram precis när lektionen börjar typ, men NENE, då missar jag tåget!!!
USCH. Såg en buss åka iväg och jag ba "NOOO" typ, och sen så stängdes tåg dörrarna och jag ville bara lägga mig neeeer :(
hahahh, neh inte riktigt. Men det var lite fail. Men nu sitter jag iaf i skolan och är asotaggad för dom kommande två lektionerna matte och arbetsmiljö - säkerhet. ORKA.
Ska skärpa mig lite nu... även fast det har gått mycket bättre än på lbs ;));)))
MEN TAGGA INFÖR LOV NÄSTA VECKA ! :D
innan jag stack...
Sitter i skolans café nu, och det är en kille som spelar upp ASBRA musik i högtalarna, typ "OMG", "Fuck you" och sånnadär låtar som jag älskar ;) OOHH YEAHHH!!!! NU SPELAR HAN RUDE BOY *mima med lite*
fuck yoouuuuuu
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0