LIZ E HEMMA<33333

ÄNTLIGEN ÄR LIZ HEMMA!<3
Var på ullared idag, och DAMN va jobbiga mina småbröder var! Dom gick runt och slogs, ströp varandra, sparkades, skrek åt varandra, usch, rena helvetet. Och sen när jag ringde mamma (jag och mina bröder gick själva, och morsan med 2 jobbkompisar), så säger hon bara "Nu får du prova på att vara mamma". VÄRSTA DISSEN. Typ.. TACK?
Usch nai!
Höll på att koka sönder typ... hittade typ ingenting där.....i början. Och seeeen så!
Detta blev köpt där;
* En plattång
* 2 parfymer
* En elvital hårinpackning
* En sport-bh
* 2 3-pack strumpor
* En mössa
* En halsduk
* En jacka
* GODIS! (fast det mesta åkte hem till morsan, så det kommer nog va slut när jag ska hämta det :( )
....var det inte mer? :o Kändes som så mkt mer! xD
Bilder på allt kommer väl.. nångång! :D
KRULL
INTE KRULL. *testa plattången*
Ofta jag inte ser snyggare ut på den vänstra? hahahahahhh
Nej! Nu måste jag sova, GODNATT!<3
peeeaaceee ouuutt
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0