Just making out with myself

Hejhej!
Nu sitter jag och försöker hålla i temperamentet, mitt internet har krånglat hela dagen och stänger ständigt av sig. Stört jobbigt...
Jag har inte skrivit på ett tag, har inte så mycket att skriva så jag besparar er onödiga inlägg (som detta typ). Glor lite halvt om halvt sådär på Paradise Hotel just nu, har inte följt det direkt så jag är inte så insatt menmen. Härligt med höstlov nu, synd att det bara varar en vecka dock... och att vädret suger. Om det ska spöregna som det gör nu resten av lovet blir jag förbannaaad. Vill ju UT, ut och träffa bästa folket.
Nu saknar jag min ****(Kissie-style med censur, jag vet).



XoXo ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0