Massa musiktips till er där ute!

Heyy igen!
Har lite tråkigt, så jag tänkte att jag skulle göra ett trevligt litet musikinlägg :)
Tänkte tipsa om några låtar, skriva lite och kommentera dom och så.
Trey Songz – Love Faces
Kommentar; Skitgrym låt ! Vissa har säkert hört början mycket på MTV eller nåt..
3.5/5 noter.
Hurts – Stay
Kommentar; Eh... vad ska jag säga? hahah, den är bara mysig typ.
2/5 noter.
Hurts – Sunday
Kommentar; En till låt med hurts.. lite mer fart.. = bättre :) hahah
4/5 noter
Cee-Lo Green – Fuck You
Kommentar; säger bara såhär; NAAAJSSS!!! neh.. den har fart och najs melodi.. handligen?.. asså.. ja den är bara skum, men själva låten är najs.
4/5
Lazee – Do It
Kommentar; Dethär är partymusik asså! Jag får lust att bara ställa mig upp och ba PAARRTTYYY!! hoppa runt som en galning och dansa! haha! Det är en klassisk "RnB"låt eller så..
3.5/5 noter
Oskar Linnros – Från och med Du
Kommentar; hahah, denhär tror jag lizz också diggar, den hade fastnat i mitt huvud en dag, så jag var tvungen att lyssna på den.. och.. sen fastnade jag hhohoh ;)
3/5 noter
Mark Ronson featuring Amy Winehouse – Valerie - Version Revisited
Kommentar; hahah.. vad ska jag säga?.. den är bra, men.. det är nåt som inte duger lixom. Gillar refrängen starkt!
3/5 noter
Mary J. Blige – Family Affair
Kommentar; hahahahh!! denhär är såååå himla seg! men jag tycker den är rätt så najs ändå.. fast ändå inte..
den är rätt så.. jag vet inte, men det finns typ iiiingen melodi i låten!
2/5 noter
Shontelle – Impossible - Main
Kommentar; GRYM LÅT! Nääääästan 5/5! nah, det är nååååt som saknas.. vet inte vad bara ;/
det som är plus är väl att hon sjunger både höga och låga toner - och det är skitnajs! För då kan jag sjunga låten utan att tycka att det är för mycker högt eller lågt... lite av varje är alltid bra! :) minus är... eh?..kommer inte på nåt.
4.5/5 noter!!!
Som ni ser, så får de flesta låtar 4/5.. och det betyder att dom är naaaaajs, men (!) det är nåt som saknas.. det ska vara så att man inte kan sluta lyssna på den - SÅ bra ska den va för att så 5!
//
+ en liten bild på mig, tagen på morgonkvisten för nån dag sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0