Vart är du?

Ohoj! Mår ni bra idag?
Det gör iaf jag! :)
Duschade typ 100 år kändes det som, sen så tog jag upp en tröja från golvet och ba "JAPP!!! FÄRDIGSTÄDAT!" hahah, jag e ju sämre än Lizz asså xDD
på tal om Liz... :o Vart har hon tagit vägen?
Hon sa att hon skulle logga in på fejjan senare så vi kunde snacka lite.. men... hon har inte loggat in :oo Blir nästan lite orolig här! :(
Hon brukar somna framför datorn ibland, så det är väl det hon har gjort xD hahahah
Min lilla lizz<3
Ron Pope – Perfect For Me
Skiiitmysig låt!
4/5 noter!
Hhhhhhahaha en random låt som suttit fast i huvudet idag.
Priddyboy – It's Dancy Times
Försökte koppla in kameran så jag kunde visa lite pics på mic och Liz igår, men kameran vill inte ansluta typ :(
Och jag vill inte prova för mkt, för dom bilderna jag tagit nu, får inte försvinna! :o :(
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0