MASSOR AV BILDER + MY MAC <33

HEEEEJ!!
har inte kunnat blogga nu på ett tag eftersom jag har varit ganska busyyy!
Men nuså drar jag igår igen.. vet ni vfr?... jo... för att ... JAG HAR FÅTT MIN MAC!!! WAH! är så himla glad!
Sitter och fixar massa nu, har fullt upp med att lära mig om learnet och skolans mappar.
Jag har tagit typ.. MILJONTALS webbbilder, och tänkte bjuda på några fina, så att ni får nåt fint att kolla på :)
(Liz kommer nog dampa lite på att JAG skriver SÅhÄr IbLa-ndd-'')
En liten film från tidigare ikväll, med Theo, Mig och Michel :)
Finfint! (hahah webbgrejen sög)
som sagt.. Webbakgrunden var typ sämst
Jag och min bruuuush!
igen
Ego på tåget, påväg till skolan.. hahah !
På stationen, när jag skulle säga hejdå till Lizz! ;__; Och sen så My, min gamla klasskamrat! :D HON E BANFF<333
schnyyggt
Min andra brorsa, Erik... HAHAHA! Så himla snygg bild ;)
och...jag. (ohja, jag kan allt bjuda på mig själv..)
I'm on the moon
Jag och min lilla annika<3
hahahahah wtf
Annika och Malin
HAHAHA TYP ÅSNA
hahahahahha
Tänkte samla alla sånnahär dubbelpics.. alla dessa är lixom.. ja nivet.. speglade.
Annika
haha ! så himla söt asså xD
Malin (och sen så Annika bredvid, och jag i hörnet)
annika igen, hahahah
Micha, haha va smal han blev xD
Thäääääo!
...jag
Avslutar med en skitsnygg hår-bild!
missulizz<3
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0