Heyy

Hey!

Ni anar inte hur nervös jag är inför imårrn!
Waah!
Ny skola, Ny klass, Ny bamba och heeeelt ny dator ! freeessssshh.
och så.....nya läxor såklart :(
wellwell, det kommer bli jättekul iallafall!

Denna dagen var rätt så seg... Jag vaknade, gick till skolan och skrev ut mig, och sen har jag bara suttit hemma och gjort... ingenting !
Eller jo (II)!
Var hos tandläkaren förrut och bytte färg på tandställningen, naaiizz :D
Nu är det mörkrosa uppe och nere wiih! Jag frågade även om hur lång tid jag kommer behöva den ( i hopp om att dom skulle säga typ.. jaa, du kan ta ut den i slutat av detta året)... men nejnej ! Jag ska visst ha den ett år till!  (dööööö)


Nizz in daphone med en kompiiiiis



//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0