ALLA BILDER = GONE.

HEEEY!!
Känner att jag måste städa mitt rum snart igen... och så menar jag STÄDA! inte Lizz städning och bädda sängen typ, utan.. UT MED ALLA KLÄER! tvääättaa och.. allt sånt.
Wellwell, vi får se hur det kommer gå... Jag brukar ju göra det mitt i natten. ;)
Jag just nu... Nyvaken och helt körd.
Ligga i sängen och snacka med random folk - AWESOME :D Igår snackade jag med nåra tjejer i min ålder från england och nåra killar från typ.. china... neej Filippinerna ! hahah u.k;arna ba "yeaah, u chinease people talk like thiiis.. ting tong wong, pong tong wang" hahahahahaha dog lite där hahahah! dom typ freakade ut den (the asian people).. och så frågade jag då min finfina fråga som jag aldrig får svar på.. HUR KAN DOM SE MED DERAS ÖGON? hahaha (no offense, I love asian people! :D Har ju en syrra med två adopterade barn från kina, hur söta som helst!) Men dom ba.. jag har faktiskt ingen aning ! missionfailed.
OCH VET NI VAD SOM HÄNDE IGÅR?
Usch, höll nästan på att börja gråta! ....faktiskt!
Jag kopplade in kameran i datorn, och sen så var sakerna på bordet lite ojämt, så att sladden åkte ur, och ni som kan det där med datorer vet att man måste klicka på "mata ut" eller "ta ut enhet", nåt sånt. Meeeeen... det gjorde ju inte jag eftersom sladden ba ploppa ut, så jag kopplade in den igen, och öppnade kamera enheten.... och gissa vad jag såg då?...
INGET! Inte ett skit, inte en enda fil fanns kvar! SKIT ASSÅ jag trodde jag skulle dö (seriöst... alla dom bilderna betydde typ massa för mig :( ). Och jag blev lite smårädd att allt hade försvunnit. Så jag matade ut enheten och kopplade ut sladden, och satte på kameran (misstolka inte nuva..) och till min stora förskräckelse så stod det... "Inga bilder". Fuuuuck. Typ dog inombords. Usch. Inte en enda bild kvar. fler än 1000bilder ba.. poff.. </3
Som tur är så har jag runt 600 på datorn. Men dom andra.. :(
Detta händer ALLTID mig! Har redan förlorat över 10 000 bilder, och DOM bilderna betydde mkt asså Alla bilderna från Tanzania är gone. Mitt första möte med min mormor på typ 12-13 år försvann.
Nej, nu ska jag inte sitta och tänka på det, jag har ju kvar minnerna och bilderna i huvudet som tur är<3
Ny trevlig låt;
The Pierces – Secret
den får typ 3.5/5.
Den är ganska.. skum.... men I like it ! :D
Och idag blir det till att hitta på nåt skoj med Liz! :D Vi ska allt visa världen vad vi går för idag :D
Big hugs.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0