Stå på huvudet? - AJ!

Halloi! som min mamma säger..

Har typ tränat, dansat och hållit på att göra massa olika saker nu i typ... en timma !
Försöker lära mig att stå på huvudet (det låter bara dummare och dummare för varje gång man säger det D;).
Och... AAAJ!! Det gör verkligen SKITONT när man inte har nåt underlag eller så... seriöst. Uh. Använder en sjal under huvudet, men när jag ska prova utan den, för att försöka vänja mig eller så, så ba "AAH GOD NO".
Och att gå ner i split/spagat, det....detdär med spagat är nog inte min grej. Fyf..piip.
Aja, jag kommer nog lära mig till den 5 december då vi har uppvisning..............hoppas jag?
Och förresten!?
Vet ni vad min brorsa fick i present (ah en av dem)?
... EN MOBIL!
Assåå... vaah? Vad ska en 8-årig liten skit med en mobil till?? Vart är världen påväg :o
Mobilen är ju ganska bra också eller så, touchscreen och grafiken är typ grym. Lite avis blir man ju nästan.
Chiiiilii!!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0