SJUKT!?

Hej!
I morse när jag vaknade så hände det en sjuukt läskig grej!
Jag var uppe VÄLDIGT sent igår (öh.. runt 4-5 xD), så när klockan blev typ 04.04 eller nåt, så önskade jag mig en grej, eftersom den var dubbelsiffrig lixom (hahah)... och grejen jag önskade mig var att jag skulle vakna innan 12, genom att jag behövde gå upp (det kunde vara hur som helst, nån ringde på telefonen, toabehov eller ja.... nån som plingar på dörren i detta läget). Jag somnade och jag vaknade av att nån knackade på dörren, och jag låg kvar och väntade på en andra gång, men inget kom. Sen, typ 10 sekunder senare börjar nån plinga, och jag ba hoppas upp och springer ner typ, eftersom jag fattar att det är min bror, som ska till hockeyn (och han brukar ha ganska bråttom). Jag öppnar dörren, och säger "Tack för väckningen" och går in i köket... och vet ni vad jag ser då? JO! ATT KLOCKAN ÄR 1 MINUT I TOLV!!! Herregud! ni skulle sett min min och reaktion ! xD
Men shiiiiiit va läskigt ändå! Det var inte det enda jag önskade så jag hoppas att det andra också slår in nu då ;D
jag är inte gjord för att smila sådär -.- vänta bara tills jag tagit ut tandställningen, DÅ NI!
Blev ett litet profilbilds byte på fb också ;D
Satt och kollade på denna i typ 10min igår.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0