KÖPT I LONDON.

Här är bilderna på grejorna jag köpte i London. Tyvärr köpte jag inget ''Wow, detta hittade jag i England'':igt men tja, detta var billigt och bra att ha ;) Det blir mer shopping nästa gång.


Persikofärgad rynkad topp med spets, olivgrön topp med nitar, jeansskjorta, transparenta strumpbyxor med hjärtan på, leggins med knappar, fula uggimmitationer (ska endast användas som gosiga inneskor) och ett par vanliga tygdojor för 20 spänn ;)


Armband, örhängen, halsband och en ring. Köpa på olika ställen i London :)

Dessutom köpte jag en svart tröja, en gosig svart tubhalsduk och ett par jeans.
Jaja, nog tjöt för idag. Nu blir det en kopp té!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0