HOME.

Nu är jag hemma från London! Det är helt sjukt vad kallt det var när man kom av planet, det kommer ju rök ur munnen såfort man öppnar den. I London var det 20 grader och sol...
Det blev lite shopping, inte så mycket som jag trott dock. Det käns som vi har gått väldigt mycket, haha.
Det bästa med att komma hem igen är att läsa alla uppdateringar från Nizz. Sitter och råflinar åt alla mail jag fått där hon underrättar mig om hennes dagshändelser. Och tro mig, det är intressantare än ni kan tro! Och det är BARA jag som får ta del av det. Mohaha! Jag var bara borta i fyra dagar, men saknar henne som om vi inte träffats på ett halvår. Men imorgon ska vi träffas, det har iallafall jag bestämt.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0