HEMMA IGEN.

Halloooojj där!!
Helgen spenderades hemma hos en kompis i gbg med lizz :)
Treeevligt vare!
saknar dethär redan... (hahah, såhär kommer det vara i 3 år framåt nu) Alla sitter och nördar spel och facebook. hahah min underbara klass<3
la upp denna bilden och skrev på fb, att jag hade tagit fram saxen och klippt mig.. hahahahh många blev jättechockade och så, men dom känner visst inte mig tillräckligt bra.
fööör....
1. Jag skulle aldrig klippa kort, eller asså.. isåfall rihanna kort (typ den frisyren..) men absolut inte den längden på bilden D: hahah den är verkligen... nej xD hhah
2. Jag tror inte jag skulle kunna klippa av mer än en decimeter av mitt hår själv. uschnej.
3. HAHA NO WAY
neeh, denna längden funkar finfint :))))
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0