Corn = NEJTACK.

Heeeeyy!!

Hållplats 2010 var asnajs! :D Har lite pics därifrån men jag vågar inte koppla in kameran igen... har ett nytt minneskort nu, och om dom bilderna försvinner.... så.... omg, vill inte ens tänka på det. Men jag skulle få värsta sammanbrottet och daaaamn vilken ångest!
Alla mina bilder från 2008 är borta (Och jag är typ storfotograf! - nej assåå.. jag tar inte fina bilder, men MÅNGA!)
Åhhh! Blev så sur på mig själv, för att jag inte sparade dom på nån CD eller nåt! fuckfejs.
Nej, nu ska jag inte snacka om sånt... ska faktiskt prova att koppla in kameran.... eller vågar jag?... läskigt :(
Måste ju prova nångång..
Wellwell!
Det var skitkul somsagt *ooooh*.... Hhahahaha! (okej.. det är bara dom som var på trams föreläsning som fattar!)
Fanns massa saker att prova på, men jag försökte mig på;
- Word (man fick slöjda egna budskap)
- Spoken word - skrivande (Man fick lära sig lite om att skriva texter och lite sånt)
och
- Lägga mask (Ni hör väl vad det är... man fick sminka sig o.s.v)
Sen när vi skulle äta, så fanns det bara corn till tacosen. Tänkte att jag kanske kan ta lite och få ner det.. men efter en minitacos, så var jag typ smockmätt... eller inte mätt, men daaamn vilken spykänsla man hade vaa!!
Jag hoppas att jag kan fixa bilderna nu! Återkommer om det senare!
Min klasskamrat skickade denhär i våran klasschatt på fb. Klickade och... Ja... Jag kunde seriöst inte sluta skratta!
Det är så himla synd om hunden vaaa, men.. HAHAH herregud!
Och så hittade jag en ny video på mina två favoritgitarrister. Underbart! :)
Så himla grym låt, som jag har lyssnat på flera timmar i sträck innan, och nu när båda spelar... AWESOME HUH?
Shake them off, shake them off...
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0