Kolla på trams! :D + MASSA BILDER! :D

Halloj! :)
Nu bombar jag med lite bilder... (synd att ni ska behöva se mig ordentligt på kamerabilder när jag ser hemsk ut... aja, sånt är livet.)
My, John, Annika och Malin<3
Fick karva ett budskapsmojs.. (tänker inte ens visa hur den blev när den blev klar, för den blev skitful :()
Min snygga penna jag gjorde :D (hej fula naglar :D)
My blev sminkad som sin favvogrej ;) En Zombie! Synd bara att hon inte hade sina vita eller röda linser nu! Det skulle vara asballt!
Dethär är nog den fulaste bilden jag sett... (jag sminkade mig och annika till värsta... turkarna typ... eller nåt ;D)
Erkänn att jag säljer läppglanset ! ERKÄNN!
(jag ser typ blek ut i fejjan eftersom jag blev sminkad till knarkare innan med värsta ringarna under ögonen och allt, men.... sminkade över det med det sminket som fanns där hahah)
Den som säger att jag/vi inte bjuder på oss själva kan gå och..... ta sig eller nåt ;D
För er som inte bor i Halland och inte känner till Tramsgänget. Tänkte bara tipsa om dom! Kolla in deras filmer och stuff! Så himla najsiga är dom!
Har ni någon gång täljt? Det var sjuuukt jobbigt iallafall!
Liten teaser ;)))
TÄLJ DIN BÅT OCH ÅK HEM.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0