Dagens outfit är tråkig.. JAVET.

Heeyy! :DD
Kom typ nyss ut ur duschen och känner mig lite sådär halvfin med värsta krullet och så ;)
Dagens outfit; (Jag tänker faktiskt inte ta mig tid att ta värsta fins outfit pics, och redigera massa och sånt... här kär vi naturligt och webbilder) hahahh, tråkig outfit, javet, men vad ska man göra om man inte har nåt superfint man kan ha nu på hösten? ;)
haha fint.
Grått linne - ......gina? hahah kommer inte ihåg :o kanske H&M... ehe
Chinos - gina tricot
random armband - england (claires outlet), finns att köpa på shock nu också. Sillybandz - leksaksaffären ;);))
håret - köp en affroperuk på buttericks så har ni mitt hår.
låren - köp 2 kycklinglår på hemköp, och förstora dom.
okej ne, nu ska jag lägga aaaaav :DD
Hold like you wanted yesterday.
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0