Chilzz from meeei

Heej!
Har typ suttit framför datorn hela dagen idag, inte fått så mycket gjort precis.. men det va helt okej! Har typ dansat lite, men kommer typ inte ens ihåg koreografin... får lite panik.
Provade en klänning jag inte trodde jag kunde ha, men se där!
Fritidskortet tar slut imårrn också :( Men! inte sura för det! Ska köpa ett nytt på tisdag! :)
Imårrn ska jag jobba i ishallen...och...jag vet ju vad det betyder... STRESSSTRESSSTRESS!! Hateit. Men vad gör man inte för lite pengar ? ;)
usch, har redan börjat bli stressig... :( Kommer ihåg när jag jobbade där med Liz senast.. asså shit.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chllliiillzz
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0